Nem mozdulnak a kilók

Kaptam ma egy levelet: 

Szia Anita!
Bocsi a zavarásért, kicsit szégyellem is magam hogy mindig csak akkor kereslek ha kínom van😔
Hát van , lehet csak saját magammal!
Benned bízok , neked hiszek!
Február 1.- től használom az étrend-kiegészítőt  http://webshop.okonet.hu/index.php?page=kereses&q=Reg betartok minden létező szabályt, nem csaltam semmivel csak azt ettem és ittam amit lehet!
2 hónap alatt jó indulatú leszek kb 4 kg ment le!
Tudom hogy idő kell ahhoz hogy beinduljon, de mennyi?😢
Nincs sikerélmény és őszinte leszek , hozzá teszem sztem a legnagyobb hülyeséget követtem el !
Itt volt a húsvét jött egy kis sütike sajt stb!( lehet még azt is megállítottam ami eddig elindult😔)
Segíts nekem kérlek mert fogyni akarok de nem mennek ezek a k....a kilók.
Teljesen kivagyok ettől , hiányzik a tejtermék és a gyümölcs, persze megállom nem eszek de most már tényleg egy hajszál választ el attól hogy feladjam!
Olvasok kommenteket szedjen még ezt még azt, ez valóban így működik??
Kérlek segíts nekem!
Veled minden rendben??
Irigylem a fotódat , ragyogsz rajta😍
Nagy ölelés, vigyázz magadra🌺🌺

Mit válaszoltam?
Ne légy elkeseredve. Kitartás!
Biztos, hogy segít rajtad, ha szedsz hozzá hashajtót https://webshop.biocomag.ch/index.php?page=kereses&q=natu. Este 1-3 szem. Ez egy hashajtó, kicsit rásegít a fogyásra. Én is szoktam használni ha nem mozdul a súlyom. Este beveszed, reggel kipucol. Nagyon fontos hogy 1 szemmel kezd. Az lenne a jó, ha 3 szemig fel tudnád emelni.  De csak fokozatosan, mindenkire máshogy hat. Ami nagyon fontos 10 napig szeded 10 nap szünet és megint 10 napig szeded. Ha hármasával szeded pont el fog fogyni. 3x10 + 10 nap szünet + 3X10 összesen 60 szem. 
Ha tudok segíteni a rendelésben, vagy bármi egyéb kérdés van, keress bátran. 😘
Mit kaptam cserébe?
Nagyon köszönöm, tudod ritka az ilyen ember mint te 😍
Köszönöm 😇 vagy!

Minden nap boldoggá tesz, ha segíthetek valakinek! Csoda, hogy ragyogok? Hát ezért érdemes élni! 

Segíthetek?!
Szabó Anita Viktória

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések