Na akkor takarítsunk! Nem vagyok rendmániás (hiszem, hogy a lakás van értem, és nem Én a lakásért) de azért szeretem a rendet és a tisztaságot. Mint az előző bejegyzésben már írtam átmentem a szomszédba szétnézni, fotózgatni mi különbséget találok. Egyszerre költöztünk be 11 éve, ugyanazok a csapok, kádak, mosogató. Még takarítani is egyszerre szoktunk, vasárnaponként. A különbség annyi, hogy én teljesen vegyszermentesen teszem.
Amit használok az össze-vissza 1db fél literes fújós flakon, tisztított vízzel feltöltve. Kerül bele 1 kupaknyi szappan https://webshop.okonet.hu/index.php?page=product&pid=758  ami tisztít és zsírtalanít és egy kupaknyi https://webshop.okonet.hu/index.php?page=product&pid=1043 ami élőflórás baktériumokat tartalmaz, ezáltal fertőtlenít, szagtalanít, taszítja a port. 

Ezzel takarítom végig az egész lakást. Csempe, csap, WC, fürdőkád, konyha, tükör, asztal, szék, mindent. Fém, fa, üveg. Minden felületet tisztít, fertőtlenít, zsírtalanít, fényesít, ellenállóvá tesz a vízkőlerakodással szemben.  
11 év nem kevés idő, a 2 lakás között óriási a különbség. Pedig a szomszédasszony nem sajnálja sem az időt, sem a pénzt, gyakrabban takarít mint Én és nagyon drága (a reklámokban látható) extra szuper vegyszerekkel teszi. 
A kép bal oldalán az Én lakásom, a jobb oldalon az ő lakása látható. Csap és fürdőkád. A csaptelepen is látszik a különbség, de a fürdőkád fénye illetve nála a mattsága (vízkőlerakodás) sem elhanyagolható.

Ilyen és ehhez hasonló témák vloggban anitavilaga

Szabó Anita

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések