"PEDIKŰR ÍGY VAGY ÚGY"

Volt ma egy esetem, gondoltam megosztom veletek.

Egy régi vendégem keresett meg, hogy esküvőre megy a hétvégén kellene neki egy szép műköröm. Régen is, csak a kezét csináltam, fel sem merült benne a gondolat, hogy esetleg lábbal, azaz pedikűrrel is foglalkozom. Miközben készült a körme, szomorúan mesélte, muszáj ma még vennie az esküvőre egy zárt cipőt, nem fog tudni szandált felvenni. Kérdezem miért? Válasz helyett lemutatott a lábára. 

Elmesélte, hogy tegnap volt pedikűrösnél, ahol a sarkát, talpát akarta rendbe rakatni, illetve valami finom kis lakkozást szeretett volna a körmére, hogy mutasson a szandálba. Hát ez lett a végeredmény! A felső képen láthatjátok. 
Nem szóltam semmit, annyit mondtam, nem kell új cipő, jó lesz az a szandál, majd Én megoldom. 

Hozzá teszem, nagyon sokan küzdenek ilyen és hasonló problémával. Itt a nyár, se szandált, se papucsot nem tudnak felvenni. Sajnos kevesen tudják, egy jó szakember mindent megold!
Ezek a megoldások nem csak pillanatnyi szépséget biztosítanak. Folyamatos gondozás esetén, egy köröm probléma, örök életre orvosolható. 

Az alsó képen lehet látni, hogyan távozott a vendég. Nem kell mondanom mennyire hálás és boldog volt. Ezért imádom a szakmám! 

Azért adtam neki még egy jótanácsot. A grapefruit mag csepp baktérium, vírus és gombaölő hatással bír. Javasoltam naponta legalább 2x a talpat sarokra állítva a körmeire fentről függőlegesen csepegtessen 1-1 csepp grapefruit cseppet, így az befolyik a köröm alá, a hátsó és oldalsó redőkbe, 1 üveg után, már látványos lesz az eredmény. Fontos még, hogy a körmöt, naponta kenjük körbe körömbőr olajjal, ezzel is ápolva a körmöt, megakadályozva a gomba, vírus és baktérium elszaporodását. 

Ez az én világom https://www.facebook.com/groups/338815019928000/?ref=bookmarks

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések