20 évvel ezelőtt Gyöngyösön, volt szerencsém részt venni egy házi infón. Az előadó számomra egy fantasztikus ember. A maga szerénysége, vidámsága, egyszerűsége, és embersége lenyűgöz. Azóta is minden egyes előadáson iszom a szavait.
Akkor még a https://webshop.okonet.hu/ cég és a https://webshop.biocomag.ch/ összesen 3db termékből állt, ami azóta már több mint 170 termékre bővült. 
Én akkor boldogan megvásároltam mind a 4 terméket (folyekony szappan, mágnesgolyó, buster). 
Mai napig is mindegyiket használom. 
Mire jó a mágnesgolyó? https://webshop.okonet.hu/index.php?page=product&pid=756 Vízlágyító hatással bír. Mind a mosógépem mind a mosogatógépem tartós "alkatrésze"! A képen is jól látszik, a mosógépembe a 20 éves mágnesgolyó forog a ruhák között. Mósószerből, öblítőből bőven elég fele mennyiség, 20 év alatt nem keveset spóroltam. 

Anno mikor saját háztartást kezdtem vezetni, megkaptam a szüleim 15 éves mosógépét. A golyót beledobtam, így használtam. Új lakótelepen lakom, az építkezés abban az időben folyamatosan ment, a vízhálózatba rendszeresen homok, kavics, törmelék került.  A mosógép szivattyúja nem bírta. Hívtam szerelőt. Szétszedte a mosógépet és azt kérdezte, milyen vízlágyítót használok, mert ilyen régi mosógépnél, ilyen kristály tiszta fűtőszálat még nem látott. Megmutattam neki a golyót, mondta neki is kell egy. Kérdezte mi van akkor, ha már van vízkő a mosógépben, mondtam az a legjobb, akkor látszik igazán jól milyen hatékony a golyó. A lerakódott vízkövet is szépen feloldja. Mondtam tegye a mosógép kivezető csövét a fürdőkádjába és dugja be a kádat. Már az első mosás után a szeme ki fog kerekedni ha meglátja egyetlen mosással máris mennyi vízkő fog távozni a mosógépből. 

Szabó Anita

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések