Van egy játék, amit megtanítottam a gyerekeimnek. Illetve, már sok mindenkinek, akinek úgy érzem szüksége van rá. A játék neve: CSÚCSPONT-MÉLYPONT

Vannak napok, hetek, hónapok mikor valahogy semmi nem úgy sül, ahogy szeretnéd. Nekem valahogy ebből úgy egészen jól kijutott. Ha olvastad a blogomat, láthatod nem könnyű az életem. De nincs az a gond, nincs az a probléma, ami a mosolyt lehervasztaná az arcomról. Kérdezhetnéd hogy csinálom, itt jön képbe a játékom. 
Nagyon sokat dolgozom, de a családommal töltött idő intenzíven csak az övék. Rendszerint este a vacsoránál, vagy hazafelé a kocsiban mindenki elmesélni mi volt a mai napjának a CSÚCSPONTJA és mi a MÉLYPONTJA. Érdekes meghallgatni ki mekkora problémának lát valamit, amit Te esetleg könnyen átlépsz. Illetve mekkora boldogságot jelent a másiknak valami, amit mondjuk Te észre sem veszel. 
Tanulságos játék ez. Megtanít figyelni a másikra, más szemszögből látni a világot, egy jó beszélgetés alapja. Megtudod minek örül, vagy mi bántja a másikat, kicsit belelátsz az Ő napjába, az Ő életébe, az Ő lelkivilágába. 
Volt olyan párkapcsolat, anya-gyermek kapcsolat, sőt házasság is, amit csupán ezen vacak kis játék elsajátításával sikerült a környezetemben helyre hozni. Érdemes kipróbálni. Semmi nem kell hozzá csupán Te magad. Tedd fel a kérdést meglátod az máris körbe megy. 

Ha olvasod a blogom, tudod nem egyszerű az életem. De valahogy a 2015 az odatette magát rendesen. Rengeteg keserűség, és bánat övezte. Sokat sírtam, keveset nevettem, de elkeseredett soha nem voltam. Mindig azzal bíztatom magam: a sors mindenkire csak annyi terhet rak, amennyit elbír. Erős vagyok, sokat kapok. Ennyi!
Szóval ebben az évben volt minden rosszból bőven. 
Na de sebaj, pár óra és vége! Betöltöttem pár napja a 40-et. Leéltem az életem felét. Hiszem, hogy minden megpróbáltatásnak ezennel vége. 
Én még hiszek a tündérmesékben. 
Hiszem, hogy éjfélt üt az óra, és az elkövetkezendő 40 évben csakis egészség, szeretet, boldogság, vidámság és minden földi jó fog csak körülvenni, mert mostmár igazán megérdemlem. 
Köszönöm mindenkinek, aki az elmúlt évben mellettem volt, és segített, aki együtt nevetett velem és letörölte olykor a könnyeimet, köszönöm, hogy vagytok nekem. 

Ezzel a hozzám illő folyton mosolygós képpel kívánok mindenkinek, egy sokkal de sokkal boldogabb évet! 

Ilyen és ehhez hasonló témák vloggban https://www.facebook.com/groups/338815019928000/




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések