„lehetetlen nem létezik…”

2018. január 1-én létrehoztam a Facebookon a bloghoz tartozó vlogot Anitavilága néven https://www.facebook.com/groups/338815019928000/?ref=bookmarks. Az első élő bejelentkezés alkalmával ígéretet tettem, szeptemberre újra a régi leszek.

2017. december 31-én majdnem 100 kg-an beszorultam a fürdőkádba. http://anitavilaga.blogspot.com/2018/01/buek-2018-szilveszter-van_32.html

3 gyönyörű lányom van. Hiszem és vallom, hogy édesanyának lenni a világon a legcsodálatosabb dolog. http://anitavilaga.blogspot.com/2015/08/anya-vagyok-egyes-szam-elso-szemelyben.html

Az én életemben az erőt és a kitartást mindig a gyerekeim adták. Szilveszter éjjel mikor ültem a fürdőkád alján az jutott eszembe a két nagyobb lányom mindig milyen büszke volt rám.
Az első terhességem után majdnem 120 kg voltam. Aztán szépen visszafogytam. A második terhességem után majdnem 100 kg voltam, aztán abból is szépen visszafogytam. Mint ahogy a kép is bizonyítja 2013-ban, két gyermekes édesanyaként igencsak megálltam a helyem a nagyvilágban. Aztán jött a harmadig gyermekem. Szülés után nagyon jól néztem ki, majd valahogy a bezártság, a mozgáshiány, a szoptatás, jött az ősz, a gyerek még pici, nem lehet kimozdulni, együnk sokat és jókat hagy legyen jó tápláló a tej, megint majdnem 100 kg nyomtam.

Ahogy ott ültem a kád alján és sajnáltam magam, mert már öreg vagyok, meg fáj mindenem, meg amúgy is kövér vagyok, úgyis mindegy már minden, eszembe jutott valami. A két nagylányom mindig milyen boldog volt, egy-egy szülői vagy egyéb bölcsis-ovis-sulis eseményen, hogy az ő anyukájuk milyen szép és fiatal és csinos. Akkor ott eldöntöttem a legkisebb lányomtól sem vehetem el ezt az érzést. Ha már fiatalabb nem is lehetek, de lehetek még attól szép is és csinos is.

2018. január 1-től minden nap élőben jelentkezem a csoportomba. Nem csalás, nem ámítás, napról napra nyomon lehet követni, mit és hogyan csinálok. Be akartam bizonyítani mindenkinek, hogy a fogyást semmi nem befolyásolja. Sem a kor, sem a genetika, sem a testalkat, sem az, hogy van-e gyereked, vagy nincs.

Nagyon büszke vagyok, mert augusztus végéig több mint 100 ember kezdett el velem együtt fogyni. Együtt. Mert én senkit nem állítottam falhoz. Ha akarja velem tart, ha nem akarja, csak nézi. Ha meg még nézni sem akarja, akkor egyszerűen kilép. Lassan eléri a csoport az 1000 fős létszámot.  Hiszem, hogy csapatban minden könnyebb, mi sem bizonyítja jobban, minthogy januártól összes -645 kg és -2800 cm fogytunk. Mindezt írásos és fotós bizonyítékokkal, heti rendszerességgel kontrollálva.

Most biztos megkérdeznéd tőlem: miért csinálom mindezt? Segíteni szeretnék annak, aki változtatni akar az életén. Meg akarom mutatni, hogy hittel-szívvel-lélekkel és tettel bármit meg lehet valósítani. http://anitavilaga.blogspot.com/2018/06/hiszed-vagy-elhiszed-minap-volt.html

Olyan sokszor látok keringeni a neten egy fotót. Hogy néz ki egy nő 1 gyerek 2 gyerek és 3 gyerek után. Én nem érzem, hogy bármit is változtam volna. Persze voltak kilengések, 3x 100 kg fölött, de mindig vissza találtam a helyes útra. A gyerekeimért és legfőképpen magamért.

Holnap egy nemzetközi rendezvényen kell kiállnom a színpadra és elmesélnem, hogyan is működik az én kis csapatom, hogyan fogytam le és fogyasztottam le már több mint 100 embert. Túrtam a szekrényt, melyik ruha lenne a legalkalmasabb, ezen esemény tiszteletére. Hozzá teszem, nem a képen látható ruhát választottam. Ez nem oda való. Ez a ruha életemben egyszer volt rajtam 2013. szeptemberében. Nagyon kellemes emlék fűz hozzá.
Amikor januárban bele kezdtem a fogyásba, sokan nem hittek bennem. Akkor kaptam egy ajánlatot, ha újra belefogyok ebbe a ruhába …
Jelenten bele fogytam. Bár csak egy kósza próbálkozás volt, én még mindig nem látom magamat ilyen vékonynak, a fejemben még mindig az a 100 kg nagydarab csaj vagyok. Gondoltam bele bújok. És tessék, …  

Majdnem 2 évbe telt, míg magamra szedtem a sok súlyfelesleget. Nem egészen 9. hónap alatt pedig szépen leadtam. Nem éheztem, nem sanyargatom magam, mozogni heti 2 órám van. Nem esett be az arcom, nem lóg a mellem és a fenekem sem, sőt. Csak a rossz zsírok tűntek el rólam, a jó zsírok maradtak a helyükön, mert igenis egy nőn legyen mit fogni. 

Változtattam az életemen, az életmódomon. Vagyis inkább azt mondanám, újra a régit élem. 











 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések