"2016 az elengedés éve!"

Ülj most le, olvasd ezt végig, aztán gondold át! 

Az idei év az elengedés éve. Minden ember életében vannak dolgok, tárgyak, helyzetek, emberek akik/amik nem szolgálják az előrehaladását. Ezeket kell felismerni, elengedni. Amennyiben ezt nem teszed meg, belebetegszel. Így próbál majd az élet figyelmeztetni, letértél az utadról! 

Július közepén éreztem először, hogy elfáradtam. Mind testileg, mind fizikálisan, mind lelkileg. 

- A rengeteg munka. 

A lányom betegsége http://anitavilaga.blogspot.hu/2016/04/a-hosok-koztunk-elnek-tavaly-tavasszal.html?m=1 amiről azt gondoltuk áprilisban hogy vége, júniustól azonban újra kezdődött. 


Éreztem, le fogok betegedni. Végig gondoltam: Úristen mit kell nekem elengednem??? 

Aztán jött egy nap, mikor döntenem kellett! Az élet dobta a labdát, az édesapámat hirtelen öregek otthonobá kényszerültem adni. 

Azt hittem megszakad a szívem! És azóta is minden egyes nap. 3 hét telt el, de még mindig rohanok haza esténként, reggel 5.00-kor kipattan a szemem, pedig már nem kellene. Nincs nap, hogy ne lenne lelkiismeret furdalásom miatta. Pedig nincs rá okom! Jó helyen van, jó kezekben. Mikor meglátogatom, a szívem sajog látni, milyen jól érzi magát. Boldog, vidám, mosolygós, kiegyensúlyozott. Csillog a szeme, tele van élményekkel. 4,5 éven át szerettem, ápoltam, időt, erőt, energiát nem sajnálva. Azt hittem milyen jót teszek. Családban van, a lánya és az unokái között. Közbe Én magam teljesen elvesztem. Maximalista vagyok, igyekeztem mindenhol helyt állni. De rá kellett jönnöm, az Én energiám sem kifogyhatatlan. El kellett engednem! 

Igyekszem kívülállóként segíteni az embereknek kinek mit/kit kell elengednie. Mert aki nincs benne érzelmekkel, mindig jobban látja. (Nekem is sokan mondták: add már be apukádat egy otthonba!)

Tegnap is segítettem valakinek. Neki egy hosszú évek óta tartó dacát, haragját kellett elengednie. Jó volt látni, hogy ezzel másik 3 embert tett azonnal boldoggá. 

Mi már elindultunk az elengedés útján!

Neked mit/kit kell elengedned???


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések