"Hol lakik a szeretet?"

Sokszor mondják kihalt az emberekből a szeretet. 
Nem ezt tapasztalom!
Lehet szerencsés ember vagyok, akit rengeteg szeretet vesz körül. Vajon miért is van ez? Sokat tűnődöm, mi lehet a nyitja, az ismerőseim szerint "annyit kapok, amennyit adok"! 

Tüneményes vendégköröm van. 12. éve vagyok a szakmában, rengeteg emberrel találkozom a munkám során. Valahogy vonzom magamhoz a jobbnál jobb embereket. És hálás vagyok! Az életnek, a sorsnak, a gondviselésnek. Ennek naponta hangot is adok. Íme egy nem mai, de ma is helytálló bejegyzésem:

/2014.05.31
Kislány koromban arról álmodtam, körmös leszek! Aztán felnőttem és mindenki lebeszélt róla! Ebből nem lehet megélni, nézd mennyi körmös van, nincs munkájuk, miért pont neked lenne vendéged! De nem hagytam magam!!!!....
10 éve taposom a szakmát! Voltam tanuló, majd versenyző (van rengeteg oklevelem, kupám) majd lettem cégképviselő (országosan százak előtt bemutatókat tartottam, Düsseldorfba a Beautyn is megmutathattam a tudásom) majd tanár lettem fantasztikus kollégáknak én adtam szakmát a kezébe, majd oktattam és továbbképző tanfolyamokat tartottam! Közben persze sosem felejtettem el a vendég az első! Több ezer kéz és láb volt már a kezembe! Ez az évtized rengeteg emberrel kötött össze! Barátokat szereztem, akikkel együtt sírok, együtt nevetek, együtt szülők, együtt temetek! Bizalmi állás ez, ahol kíváncsiak a véleményedre, ahol mindent megoszt veled a másik! Mikor elmegy egy vendég kiszakít egy darabot a szívemből, elviszi egy részem, de amire nagyon büszke vagyok, az a ragaszkodás, ami újra és újra visszahozza hozzám!!! 
Azt gondolom kevesen mondhatják el, én ebből a szakmából amit lehet MINDENT kihoztam, de nincs nap amikor ne jutna eszembe minden egyes vendégem aki 10 év alatt a kezembe tette a kezét és ne lennék érte hálás, mert mindez nem sikerült volna nélkületek, 
KÖSZÖNŐM, HOGY VAGYTOK NEKEM!!!! <3/

Sok ember észre sem veszi, mindazt a szeretetet ami körülötte van! 
Rengeteg pici kis ajándékot kapok, mindegyik emlék. Itt a nyár, jön a karácsony, születésnap, névnap, húsvét ... Mindenki hoz egy egy apróságot, az évek alatt már kész gyűjteményem van. De minden egyes darab arra emlékeztet: akkor abban a pillanatban gondolt rám az illető. És ez jó érzés. Mint az is, ha valaki egy palacsintával, kávéval, energia itallal, csokival bármivel érkezik. Ilyenkor érzem igazán nem csak egy körmös, egy szolgáltató szerepét töltöm be. 

Fantasztikus munkám van! Ha megkérdezik mit csinálok, azt szoktam válaszolni boldogságot viszek az emberek szürke unalmas hétköznapi életébe. És ez így is van! Olyan jó naponta látni a boldog, elégedett arcokat, amint hálásak a munkámért. 
Amikor egy vendégem autista kislánya a nyakamba ugrik és oda súgja szeretlek Anita, vagy mikor egy Down-szindrómás vendég átölel és közli, ügyes vagy Anita, megdicsérlek, nagyon finom puha lábam lett. A vendégeim gyermekei imádnak, de Én is őket. Puszi, ölelés! Nagyon fontos momentuma a távozásnak. Itt lehet sírni, lehet nevetni! Szerintük nem megfelelő a cégrábla, manikűr-Pedikűr-műköröm + lelki segély-természetgyógyász-és még sok sok minden!
 Mi ez ha nem szeretet???? Töménytelen mennyiségben. 

A gyermekeimet mindig arra tanítottam az életben semmi nem természetes. Mindenért hálásnak kell lenni, mindent tudni kell értékelni. Mindenben a jót és szépet kell látni. 
- Ha esik az eső, légy boldog, hogy ülhetsz a száraz autóban. 
- Szakadó hóesésben gondolj arra Te haza mehetsz a finom puha meleg ágyadba, milyen sokan nem tehetik ezt meg. 
- Van fedél a fejed fölött, autó a feneked alatt, finom ételeket eszel, vannak szép ruháid, fodrászhoz kozmetikushoz jársz... és még sorolhatnám, de nem untatlak vele. 

Hol lakik a szeretet??? 
Hát benne a szívedben!!!!

Ilyen és ehhez hasonló témák vloggban

ha kíváncsi vagy, várlak szeretettel.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések