"Laktóz érzékenység"

3. Napja kezdtem egy kúrába, http://anitavilaga.blogspot.hu/2016/04/a-sulyproblema-nem-genetika-csupan-az.html?m=1 máris van mit mesélnem. 

Jött a hétvége. Szépen ment minden mint a karika csapás. Az étrend-kiegészítő 10 parancsolatát betartva, reggeli, ebéd, vacsora + 3x 10ml. 

Na meg is lett az eredménye, ma reggelre 72,6 kg mutatott a mérleg, híztam 1,6 kg 3 nap alatt. 

Jó pár éve alkalmazom már ezt a fajta méregtelenítő kúrát, úgyhogy tudom, riadalomra semmi okom, folyton éhezek, most ettem rendesen. Sebaj, a szervezetem elkezdett betárazni, majd pár nap múlva rájön, hogy felesleges. 😬 

Bármennyire hihetetlen Én sem vagyok azonban makulátlan. Laktóz érzékeny vagyok, a tejterméket nem fogyaszthatnám, pláne a kúra ideje alatt. 
Na de mikor az ember elé, letesznek egy forró, illatozó, tejszínhabos capuccinot, gusztán fahéjjal megszórva, ki tud annak ellenállni??? Én nem!😪 
Na de ha még ez sem lett volna elég, szombaton bicajra pattantam, olyan szép idő volt. Én nagyon okos, merre venném ugyan az irányt, ha nem a fagyizó felé! Ha hiszitek, ha nem nálunk van a világon a legfinomabb fagyi. Persze nem ám 1, egyből 3 gombóc. Csoki, vanília, puncs. Jaj de finom volt. És jó tejes, ez kell...
Íme az eredmény. A kicsi kép kb. 1 hete készült, a nagy kép ma. 😞
Reggelre a laktóz dolgozott rendesen a szervezetemben. Puffadás, hasi görcsök, hasmenés, töménytelen fájdalmas hólyag az arcomon. Nesze neked példamutatás! Hetek fognak eltelni, mire kiürül a tejcukor a szervezetemből, és elmúlnak a panaszaim. 

Meg is érdemlem! Ilyenkor mindig rájövök, bűnözni, büntetlenül nem lehet!👍

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések