„a család egészségéért mindig az édesanya felel”

2018.03.10-én részt vettem a Biocom Nemzetközi Találkozóján. Talán a sors is így akarta, megerősítést kaptam, mindent elkövetek a gyermekeim egészségéért. 20 év ismerem és használom a termékeket. 3 gyerekes anya vagyok, egészség és környezettudatos.

A nagyobb lányaim 22 és 16 évesek. Amire büszke vagyok, hogy soha életükben antibiotikumot nem kaptak, a bölcsiből, az oviból és a suliból soha nem hiányoztak. Ha bármilyen kórokozót sikerült is össze szedniük, egy két nap és már túl is voltunk rajta. Ezért is ért villámcsapásként a legnagyobb lányom betegsége.

A legkisebb mindjárt 9. hónapos. Születésétől fogva erősítem az immunrendszerét. Laktóz, tejfehérje és gluténérzékenység nálunk ismeretlen. Ekcéma, krupp azt se tudom mi fán terem. 

Szóval visszatérve a találkozóra. Egy Ajkai gyermekorvos Dr. Pollák Katalin tartott előadást. Orvos lévén, a gyermekek gyógyításában gyakran nyúl a természetes készítményekhez, a gyógyszerek helyett. A receptúráján szerepel a SRECK kenyér, ami zsíros kenyér algaporral megszórva, vagy a ZSIZSI koktél, ami tisztított víz, flavonoid, c vitamin, és grapefruit csepp keveréke.
Teljes körű képet kaptam arról, miért van a mai világban az, hogy az újszülött baba már születése után pár héttel azonnal ekcémás, vagy allergiás.

Szoptatás. Egy időbe szoptattunk, majd nem volt divat, most megint szoptatunk, vagyis csak szoptatnánk, ha nem lenne minden második gyerek tejallergiás. 

Mindhárom gyerekemet 9-12 hónapig szoptattam. Szerintem az élet kezdetének, elengedhetetlen része. A csecsemő az anyatejjel szívja magába az immunitást. Olyat hogy egy gyerek az édesanyja tejére allergiás legyen? Számomra hihetetlen. Ugyanaz a test, ugyanaz a vér voltunk 9 hónapon át. Akkor most, hogy is van ez?

Anyatej kilőve, jön a tápszer. Abból is már százezer féle, ilyen olyan molekulákra bontva a tej. Na de még ez hagyjám, mi van a vízzel? A csapból folyó ivóvíz még főzve is túlságosan sok klórt és olyan anyagokat tartalmaz, ami a vesét és a májat máris megterheli. Kevesen tudják, a klór a bőrön keresztül is felszívódik, elég az esti fürdetés és máris a bőr Ph-ja megváltozik.

Aztán jönnek a babaápoló szerek (sampon, fürdető stb.) ezek szintetikus anyagokat tartalmaznak, amik szintúgy beszívódnak. A mosószer az öblítő, amivel a baba bőre érintkezik, sem mindegy. A takarítás során használt vegyszerek, a földön kúszó mászó baba bőrével szintúgy kontaktba lépnek.

Jönnek a vitaminok. A szennyezett levegő, a szennyezett föld. Nincs már annyi vitamin a zöldségekben és gyümölcsökben, mint anno nagyanyáink korában. Arról már nem is beszélve, hogy a mai gyerekek nem is esznek ilyeneket. Szomorúan hallom, már óvodás gyerekektől, hogy rendszerint hamburgert, pizzát, csokoládét és chipset esznek, kólával vagy cukros löttyökkel leöblítve. Nem ismeri a főtt ételt és a leveseket, a gyümölcsre és a zöldségre pedig azt mondja, fúj, nem kérem.
Milyen érdekes, hogy a bábaknak 1 éves koráig kötelezően adjuk a d vitamint (Vigantol) cseppet, csak kérdezem, én utána mi van?

Vagy pl. a c vitamin, ami a szervezet számára egy alap és elengedhetetlen vitamin. Honnan jut hozzá a szervezet?

Ilyenkor gyakran hallom, de én bio cuccokat adok a gyereknek. Volt alkalmam élőben hallani Dr. Deák Sándor belgyógyász előadását, ahol arról beszélt, hogy sokszor az a minimális vegyszer, amivel permeteznek, kevesebb problémát okoz az emberi szervezet számára, mint a permetezetlen kártevőktől, parazitáktól, élősködőktől és kórokozóktól hemzsegő áru.

Végül a gyógyszerek, az antibiotikumok. Döbbenet, hogy már az egy napos babának azonnal javasolják a probiotikum szedését (BioGaia). Aztán a hasfájásra gyógyszerek garmadája áll rendelkezésünkre. A széklet lazításáról már nem is beszélve. Mekkora kárt okoznak a gyermekek gyomor és bélrendszerében. Eszembe jutott valami. Mikor én gyerek voltam volt kalmopyrin. Mindenre ezt szedtük. Mikor a nagylányom volt gyerek, akkor már voltak bőven gyógyszerek. A középső lányom idejében már divatossá váltak az antibiotikumok, és most a kicsi idejében a probiotikumok. Gondold ezt végig! Beteg a gyerek szedjen antibiotikumot, de mivel az antibiotikum nagyon káros, szedjen probiotikumot. És mi lesz a következő? Nem érdekes, hogy az a gyerek, aki sosem kap antibiotikumot soha nem beteg, aki pedig állandóan kapja, az mindig beteg?
Aztán a kalcium és a magnézium. Ezek is elengedhetetlenek. Na de ugye honnan szerzi a szervezet?

Egyet tudok. Az én gyerekeim nem kaptak és nem is fognak kapni antibiotikumot. Viszont sokat vannak friss levegőn, mai napig rengeteget kirándulunk, sokat mozognak, főtt étel esznek, és tisztított vizet isznak. 2 hetes koruktól tavasszal és ősszel kúraszerűen, C vitamint, Flavonoidot, és Grapefruit cseppet kapnak megelőzés képen.

Mert én hiszem és vallom, hogy „a család egészségéért az édesanya felel”. Én pedig mivel tudok, és akarok, vigyázok rájuk.  

Ilyen és ehhez hasonló témák ÉLŐBEN.







   



 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések