"Majd én megmutatom"

Lassan 9. hónapos a harmadik lányom. 2017. Szilveszter éjjel felkerült az i-re a pont! Borzalmas élményem volt! BÚÉK 2018 (http://anitavilaga.blogspot.hu/2018/01/buek-2018-szilveszter-van_32.html)

Makacs, akaratos teremtés vagyok. A fejembe vettem, újra 60kg akarok lenni, és legkésőbb augusztusra leszek is. 3 évvel ezelőtt, innen indultam.

Mikor boldogan újságoltam mindenkinek, itt az ideje, neki kell állnom lefogyni, szempillantás alatt mindenki földbe döngölt. 40 fölött egy nő már nem tud fogyni! 43 évese meg pláne! Egy háromgyerekes anya nem tud fogyni! Mit akarsz még, jól vagy már te így is. Eszembe jutott a békamese. BÉKAMESE (https://www.youtube.com/watch?v=1szfnTHP-N8) márpedig én azért is megmutatom. Tudok ám én is süket lenni! Sokszor tett már próbára az élet, mindig tovább léptem. Nehogy már egy pár kiló állja itt az utamat. Majd én megmutatom, majd én bebizonyítom.

2018.január 1-től bele kezdtem a szokásos MÉREGTELENÍTŐ KÚRÁMBA (https://webshop.okonet.hu/index.php?page=kereses&q=reg-enor), „jókat eszem nem éhezem mottóval”! Még szoptattam, de ez nem kizáró tényező, már szülés után 5 héttel hozzákezdhettem volna, nem is tudom miért vártam eddig! 

Rég nem volt már rajtam ilyen sok felesleg. Utoljára 1996-ban a legnagyobb lányom születése után. Akkor 110kg-ról indultam, most „csak” 97,4kg. Ezt a kúrát lassan 20 éve ismerem és használom. Nem sok felesleg szokott rajtam lenni, de évről évre minden tavasszal és ősszel, megcsinálok egy 1,5 hónapos kúrát. A lakásunkba is nagytakarítást tartunk, nekem természetes, hogy a sok méreganyagtól is meg kell a testünket szabadítanunk. Az utóbbi 3 évben ez kimarad, meg is van az eredménye: Babaprojekt+terhesség+szoptatás= +37.4kg.



A kúrának a fogyás csupán „mellékhatása”. Mivel méregtelenítünk, távozik a szervezetből a rengeteg méreganyag, így aki fogyni szeretne fogyni fog, aki hízni az hízik, aki pedig gyógyulni szeretne a betegségeiből az is bátran belekezdhet. 

A kúra ideje, minimum 4 hónap, maximum annyi, amíg a kívánt eredményt el nem éred. Nekem a 4 hónap a 37.4 kg plusz ledobásához, édes kevés lesz, de kitartok, míg a kellő súlyomat el nem érem, én olyan augusztusra tervezem.

Az egész csupán egy speciális étrend betartásából és egy étrendkiegészítő folyadék fogyasztásából áll. Rántott húst eszem, pörköltet, nokedlit, palacsintát, piskótát, mindenféle finomságot. A tejterméket kihagyom az életemből. Búzaliszt helyett kukorica liszttel készítem az ételeimet, olaj helyett pedig zsírral főzők. Nem eszem gyümölcsöt, eszem viszont helyette rengeteg zöldséget, a cukor helyett pedig édesítővel édesítek. Mindehez naponta 3 x 10 ml étrendkiegészítő folyadékot fogyasztok, ami katalizátorként felgyorsítja a máj méregtelenítő folyamatát.

A középső lányom, a napokban jegyezte meg, anya úgy szeretem mikor méregtelenítesz. Olyan különleges és finom dolgokat készítesz. Szerencsém van. Az én családom nem válogat, megesznek mindent, nekik sem árt, ha pár hónapra kivonom az étrendjükből a laktózt a glutént és a cukrot.


Ma tartok a 2. hónapnál. Ami változást máris el tudok mondani:

-         -  megszűntek az ízületi fájdalmaim
-          - lement rólam a rengeteg víz, amit szülés óta valamiért visszatartott a szervezetem
-          - megszűnt az inkontinenciám
-          - nyugodt, kiegyensúlyozott lettem
-          - tele vagyok energiával
-          - a bőröm puha és selymes
-          - a hajhullásom teljesen megszűnt
-          - fogínyvérzésem a múlté

és ami a legfontosabb:

-          - 8,8 kg
-          - 54,5 cm

A képek magukért beszélnek! Itt tartok jelenleg! Éhezés, koplalás és nehézségek nélkül. 

De ez még csak a kezdet! Jön a jó idő, imádok a szabadba lenni, nagyokat sétálni, kirándulni.
Tele vagyok energiával, így most már úgy döntöttem hetente 1x egy BEAUTYROBIKOT (http://anitavilaga.blogspot.hu/2018/02/beautyrobic-8-honapja-szultem.html) is beiktatok. 

Bár mozgás nélkül is szép feszes a testem. A rengeteg lefogyott centik és kilók nem látszanak rajtam, mivel ez a készítmény sejtszinten dolgozik, így a bőröm velem együtt fogy.

Mikor elkezdtem a kúrát létrehoztam egy csoportot, ahol minden nap élőzök. 
BLOGBAN (http://anitavilaga.blogspot.hu/) írok, a VLOGBAN (https://www.facebook.com/groups/338815019928000/) beszélek. Mindenről, mert "velem mindig történik valami".

Több százan csatlakoztak már, és aminek a legjobban örülök, hogy már több mint 35-en fogynak/híznak/formálódnak/gyógyulnak velem, ugyanilyen látványosan.

ui: 2018.07.09 -23,2kg és -107cm itt tartok jelenleg!

Ha van kedved csatlakozni, téged is szeretettel várunk!
ANITAVILAGA (https://www.facebook.com/groups/338815019928000/)



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések