ANYATEJ

13 évesen egy sportorvosi vizsgálat alkalmával szívzörej miatt kivizsgálásokra küldtek. Kiderül, nagy gondok vannak a pajzsmirigyemmel. Gyógyszert kaptam. 3 napon keresztül tartó 40 fokos lázam és már jártányi erőm sem volt, mikor kiderült allergiás vagyok a gyógyszer valamelyik alkotórészére. Kivizsgálni felesleges lett volna, mert akkor még nem volt másfajta gyógyszer, amit kaphattam volna. 3 havonta jártam ellenőrzésre, ahol minden alkalommal borzalmas értékeket mutatott a pajzsmirigy hormonháztartásom, de mivel UH alapján elváltozás nem volt látható, a műtét sem volt alternatíva. Igy telt a fiatalkorom. Hol jobban, hol rosszabbul voltam.

Aztán megszületett az első lányom, meghíztam 110 kg-ra. A terhességnek köszönhetően felborult a hormonháztartásom. A második lányomnál már súlyosabb problémákat okozott, 10 héttel hamarabb megindult a szülés. Szülés után pár héttel brutálisan elkezdett emelkedni a súlyom 100 kg-ra híztam, végül egy kettőslátásnak köszönhetően kiderült, leállt a pajzsmirigyműködésem. Műtéti úton a jobb lebenyt teljesen eltávolították, a bal lebenyből egy borsó nagyságú csonkot hagytak. 3 évig kísérleteztünk a hormongyógyszerek beállításával, majd végül feladtam és alternatív gyógymódokhoz folyamodtam.  Megtaláltam a megoldást, 15 éven keresztül, jól is voltam.

A harmadik lányommal a terhesség ideje alatt, megint nagy hangsúly kerül a borzalmas hormonháztatásomra. Jelenlegi állás szerint, a sok meddőség és a sok vetélés mindennek a következménye, tehát nagyon oda kell rá figyelni. Már az is csodának számított, hogy ilyen értékek mellett teherbe estem, nem is kecsegtettek semmi jóval. Aztán mikor már a kritikus 12 hetet is túlélte egészségesen a pocakomba, újra gyógyszer szedésére köteleztek. Próbáltam én mondani, hogy nekem nem jó a gyógyszer, a nőgyógyász meggyőzött, ha nem akarok szellemileg fogyatékos gyermeket szülni, muszáj szedni. Nagyon hamar újra kiderült, nem jó a gyógyszer. Elkezdtem vizesedni, a pulzusom nem ment 150 alá, a vérnyomásom az egekben volt, fulladtam, egyre rosszabbul éreztem magam. Saját felelősségemre letettem a gyógyszert és szépen visszaállt minden. Időre, tökéletes súllyal és hosszal, megszületett egészségesen a kislányom.  

A szülés után azonban megint minden kezdődött újra. Már szülés másnapján nehezebb voltam, majd ahogy telt múlt az idő elértem újra a 100kg. Én dagadtam a gyermekem pedig nem hízott. Rengeteg tejem volt, jó étvágyú volt, mégsem fejlődött. Mikor 4  hónapos volt, még mindig csak az APGAR táblázat alsó határait súrolta súlyilag. A gyermekorvos kivizsgálásokra küldött. Mondtam neki, a másik kettőnél is ugyanez volt, míg szoptattam. Azt mondta ő elhiszi, de ez nem normális dolog, járjunk utána, mi lehet a baj.  

A gasztroenterológián kiderült, hiába van rengeteg tejem, hiába áll rajta vastagon a „föl”, hiába eszik éjjel-nappal a gyerekem, a tejem nem megfelelő. Nincs elég tápanyag benne, hogy a gyermekem fejlődjön tőle, sőt annyi méreganyagot választ ki a szervezetem a tejbe, amit az ő szervezete már képtelen kiválasztani. A májfunkciós értékei olyan magasak voltak, hogy az orvos szeme kikerekedett.

/Egy előadásom alkalmával elmeséltem ezt a történetet. Egy résztvevő vette a fáradságot, megkereset a világhálón és írt nekem egy levelet. Számon kért, miért beszélek ilyen butaságokat? Olyan nincs, hogy rossz egy anyatej. Olyan nincs, hogy a saját gyermekednek nem elég tápláló a tejed. Ő szakember, és csak szeretné felhívni minderre a figyelmemet. Ilyen csak abban az esetben fordulhat elő, ha az édesanya alkoholt fogyaszt, vagy gyógyszereket. Megköszöntem a felvilágosítást. Nem kezdtem vitatkozni, nem kezdtem érvelni.
De… hogy a nagykönyvben mi van leírva, illetve szakemberek erről hogy vélekednek, mindenkinek egyéni szíve joga. Én megtapasztaltam, én átéltem ezt. Nem egyszer, hanem háromszor is. Én csak a saját tapasztalataimat osztottam meg azon az előadáson. És teszem mindezt folyamatosan. Hozzá teszem, sem gyógyszereket, sem alkoholt nem fogyasztottam szoptatás alatt egyik gyermekemnél sem. Így utólag már tudom, hogy a másik két gyermekemnél ugyanez lehetett a probléma, csak akkor ez nem került kivizsgálásra. Nőttek, fejlődtek az alsó határokat súrolva. Aztán mikor elkezdtük a hozzátáplálást minden beállt szépen a normál kerékvágásba./

A gasztroenterológián meghallgattak és a kivizsgálások is alátámasztották, nem elég tápláló az anyatejem. Kaptunk egy speciális tápszert, és 4 hónaposan el kellett kezdenünk orvosi utasításra a hozzátáplálást. Természetesen megbeszéltük, hogy az anyatejre szükség van, mert ez adja egy babának az immunitást, így a szoptatás is maradt mindemellett.
Evett a kislányom mindent, ittuk a tápszert, szoptattam és egyre jobban vizesedtem. Hiába vártuk, hogy majd a szoptatás beállta után, lemegy a víz. Nem így lett.

Már 6 hónapos volt a lányom, és semmi nem változott. A bal oldali képen látható, hogy néztem ki. Minden házipraktikát kipróbáltam, csalán, petrezselyem, uborka, cékla, sárgarépa, több víz, kávé one, cukrot nem eszem, sót visszavettem, rendszeresen mozogtam. Nem változott semmi. Levegőt nem kaptam, a bőrömet a víz majd szét repesztette, izmaimban és inaimban a nagy nyomás olyan fájdalmat okozott, már járni alig bírtam.  Akkor közölték az orvosok hagyjam abba a szoptatást, itt már muszáj vízhajtó alkalmazása.

Nem így tettem. Ismét alternatív gyógymódokhoz folyamodtam. Szépen lassan elkezdett távozni a szervezetemből a víz (jobb oldali fotó), és még további 5 hónapig szoptattam. Rengeteg tejem volt, de az én cuki kislányom 11 hónaposan úgy döntött, ő már nagylány a cicihez. Elválasztotta saját magát.

Ha hasonló problémákkal küzdesz, szívesen segítek. Igenis a nyirokrendszer működése nem csak vízhajtó gyógyszerek használatával stimulálható.

Ilyen és ehhez hasonló témák élőben Itt.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések