Ebben a nagy melegben muszáj a folyadék bevitel. Én már több mint 10 éve megvettem a víztisztítót http://webshop.okonet.hu/index.php?page=termekek&catid=145
aminek a tárháza folyamatosan bővül. Minden nap 2 liter tisztított vizet iszok. Na de ugye csak hiányzik néha, hogy valami íz is legyen, erre tökéletesen jó a C vitamin https://webshop.okonet.hu/index.php?page=product&pid=932
mely 2 féle változatban is kapható. Kapszula illetve por kiszerelésben. 
A kapszula hosszútávú felszívódású, így egész napra elosztva biztosítja a napi c vitamin bevitelt, míg a por lehetőséget ad, kellemes ízű ital készítésére. 
Jómagam 2 gyermekes anya vagyok, nehezen tudom rávenni a gyermekeimet a kapszula beszedésére. A c vitamin azonban minden szervezet számára elengedhetetlen. (Javítja az immunrendszert, biztosítja a vas, réz és egyéb vitaminok felszívódását. Segíti a sejtek regenerálódását. Részt vesz anyagcsere folyamatokban, a kötőszövet és a bőr alappillére, és még sorolhatnám) 
Na sebaj, ha nem eszik meg a kapszulát, teát télen nyáron isznak. Elkészítem a teát, majd kicsit hűlni hagyom, utána citrom helyett mehet bele a c vitamin por. Íze, színe semmiben nem másabb, a napi c vitamint meg mindenkinek szépen bejuttattam a szervezetébe. 
Hideg, meleg folyadékban egyaránt könnyen oldódik, pillanatok alatt készíthető belőle akár jó hideg limonádé is. 
Ha nincs otthon porom, csak kapszulám, azzal is ugyanígy járok el, egy 2dl pohárba cca. 1 kapszulát nyitok szét és szórom bele a kapszula tartalmát. 
A háztartásokban nem használok vegyszereket, a vízkőoldást is a c vitamin segítségével végzem. Egy fél literes fújós flakont feltöltök tisztított vízzel 2-3 kapszula tartalmát, vagy 1 csapott teáskanálnyi c vitamin port szórok a flakonba, majd összerázom. A tisztítandó felületre fújom, majd alaposan leöblítem. 
Nincs az a vízkő ami ennek ellenáll!

Egyébként egy előző bejegyzésben már írtam arról hogyan takarítok. A szappan és a Clean folyamatos használata biztosítja, hogy a vízkő a felületeken nem tapad meg. 

Anitavilága https://www.facebook.com/groups/338815019928000/


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések