Egy pénteki napon az egyik ismerősöm kislányának aftás lett a szájürege.

Kapott rá egy rázókeveréket, amit az orvos utasítása alapján a köv. képen kellett alkalmazni: fülpiszkálót itassunk fel a folyadékkal, majd az afta felső hámrétegét dörzsöljük le vele. 4-en fogtuk le a gyereket, úgy visított a szívünk majd meg szakadt. Utána alig tudtuk megvigasztalni. Mondta ez nagyon fáj és nagyon csíp.

Ezt a műveletet naponta többször kellett volna ismételni. Hát ember legyen a talpán aki ezt véghez tudja vinni. Nem kínoztuk, nem ecseteltük. Ennek az lett a következménye, hogy az egész szája elfertőződött. Napokig nem evett, nem ivott, minden szilárd és folyékony étel csípte, marta a sebet. A baj ott kezdődött, mikor kezdett lázasodni, kezdett kiszáradni.

Gondolkoztam, hogyan segíthetnék. Átvittem egy általam forgalmazott krémet, ami babáknak fogzásra is javasolt, tiszta gyógynövény, nem gond ha lenyeli. Fertőtlenít, fájdalmat csillapít, hűsít.

Mondtam a kis drágának kenjük be. Félt egyem meg, de magyaráztam, nem fog csípni, gyorsan el fogja a fájdalmat mulasztani. Nem fogtuk le, elmókáztuk, kente Ő is, kentem Én is. 10 perc elteltével jött a gyerek, Anita szomjas vagyok. Gondoltam hurrá, akkor igyunk gyorsan vizet. Megitta. Aztán jött, hogy éhes.

A krém olyan gyorsan hatott, fél óra sem telt el és a gyerek evett ivott jóízűen. 
Pár óra elteltével szaladt, Anita megint fáj, bekenjük a csodakenőcsöddel? Letettem az asztalra, kezet mosott, beledugta a kis ujját kente bőszen magának. 3 nap elteltével vasárnapra, már csak egyetlen ici-pici tűhegynyi kis afta volt a szájában. 
Mondtam Én holnap már megyek dolgozni, de itt hagyom a krémet, kenjék még pár napig. Azt mondták nem kell. 
Szerdára megint úgy visszafertőződött a gyerek teljes szájürege, kórházba került, kemény antibiotikumos infúzióra. Lekötözték, naponta többször lesúrolták az afta felső rétegét. 2 hét kínzás és kórház után került haza.

Hát nem tudom! Én szívesen segítek, de ha valaki elutasítja, erőszakoskodni nem tudok, és nem is fogok. Mindenki döntse el maga, melyik lehetőséget választja. 

Szabó Anita Viktória
+36309982124

Ilyen és ehhez hasonló témák élőben Itt.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések