Pár hete egy egyik vendégem arra panaszkodott, fogmosás közben ínyvérzést tapasztal. Fogínysorvadása, fogínygyulladása van. Ajánlottam neki, próbálja ki a fogkrémünket ami csupán természetes alapanyagokat tartalmaz, vírus, baktérium és gombaölő hatása révén, csökkenti illetve megakadályozza a gyulladásokat, és nincs benne fluor valamint cukor sem. Xilittel van édesítve.
Több mint 10 éve használjuk. Genetikailag elég ramaty fogakat örököltem, de az biztos, nekem vannak a legjobb fogaim a családban. Megvan mind a 32 db. Az én gyerekkoromban sajnos a fogszabályozásra nem nagy hangsúlyt fektettek, így bár elég kesze-kuszák, de egészségesek. Felületek sima, fényesek, fogkőnek, lepedéknek nyoma sincs. A gyermekeim fogai is gyönyörűek, fél évente járunk fogorvosi kontrollra, mindig meg vagyunk dicsérve. 

Szóval ajánlottam a vendégemnek a fogkrémet. Eltelt már több mint 1 hónap, nem mondott semmit. 2 hónap múlva felhívott gáz van. Szerezzek neki azonnal fogkrémet. Kérdezem, mi a baj. A férjével ketten használták, mostanra fogyott el. Gondolta ok, kipróbáltuk, a fogínyvérzés elmúlt, a gyulladásnak nyoma sincs, jó lesz most már egy sima hagyományos fogkrém is. Így is tett, megvette, 2 nap után nekiállt a férje. Te nem vetted észre, hogy ettől a sima fogkrémtől tiszta lepedék a fogad, míg a másikkal ha megmostad, finom csúszós volt a zománc felülete? Mondja a vendégem, de ezt Én is tapasztaltam. 

Érdemes kipróbálni, el se hinné az ember, amíg nem maga tapasztalja. Azóta kettesével rendeljük nekik, nehogy kifogyjon!

Szabó Anita

Ilyen és ehhez hasonló témák vloggban anitavilaga.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések