Ma reggel a tévébe arról beszéltek, nem győzik irtani a szúnyogokat.

Eszembe jutott egy sztori:
Tavaly az egyik vendégem panaszkodott imád kertészkedni. A baj csak az, hogy késő este ér haza mire a kertbe keveredik alkonyat van. Jönnek a szúnyogok agyba-főbe csípik. 
Mondtam neki nekem van egy ötletem. 
A folyékony szappanunk erre kimondottan jó. http://webshop.okonet.hu/index.php?page=kereses&q=szappan
A szappant a Biocomos habosítós flakonba 1/3 szappan 2/3 víz arányban bekeverjük.  A habbal átkenjük az egész testet. A hab gyorsan felszívódik, a bőr nem ragad-tapad. Kb. 2 órán keresztül a szúnyogok elkerülik még a környékünket is. 
Habosítós flakon hiányában, a tömény szappant vizes bőrre, vagy vizes kézzel a száraz bőrre is felvihetjük a hatás ugyanaz. 

A következő kérdése az volt, nincs-e ötletem, hogyan tudná könnyen és gyorsan a tenyéren és talpán levő hajlatokból a port és piszkot kiszedni? Mert bizony imád a kertbe mezítláb lemenni, kesztyűben meg nem tud kertészkedni. 
Mondtam neki a szappan erre is kiváló. Kertészkedés előtt, a száraz tenyerére és talpára kenjen töményen a szappanból. Érdemes a körömsáncokra (köröm körüli bőr, innen a legnehezebb a koszt eltávolítani) külön odafigyelni. Várja meg, míg a bőre a szappant beszívja. A ráncokba is bekerülve, vékony filmréteget képez a bőrön. 
Kertészkedés után egy laza könnyed kéz- és lábmosás és máris minden tiszta. Még körömkefére sincs szükség. 


Szabó Anita Viktória

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések