A tegnapi nap folyamán sikerült megcsináltatom a családomnak a vércseppanalÍzis vizsgálatot.

Egy előző bejegyzésben már említettem, milyen sok műtétem volt és mennyi betegségem van. Gyógyszereket viszont nem szedek. Szeretem évente legalább egyszer megnézetni magam, hogy áll a szervezeten. 
A vizsgálat kimutatta, a sejt közötti állományom tiszta, sem vírus, sem baktérium, sem parazita nem található a véremben. A cukor és a koleszterin szintem tökéletes. A tüdőm tiszta, a vérnyomásom rendbe. 
Most vagyok túl egy méregtelenítő kúrán amit a Turmeric https://webshop.biocomag.ch/index.php?page=product&pid=1030
végeztem. Persze sikerült 8kg is megszabadulni. :)
A szervezetem viszont kicsit el van savasodva, úgyhogy egy kis lúgosító alga, https://webshop.okonet.hu/index.php?page=product&pid=929
kúra szerű szedése nem ártana. 

A nagyobbik lányom vidéken él a párjával. Mint a képen is láthatjátok gazdálkodás van ezerrel. Háziállat, haszonállat, szóval állat van bőven. +++
Mindkettőjük vérében saját szemmel látható, hogy a paraziták el vannak szaporodva. Hüledezve néztek. 
/Eszembe jutott egy érdekes kérdés. Aki állatot tart, félévente elviszi azt állatorvoshoz, ahol féregtelenítik. Mi emberek miért nem tesszük ugyanezt??? Miért gondoljuk, hogy az emberi szervezetbe nem jutnak be ugyanúgy a paraziták???/ 
A lányom az utóbbi időben elég feszült és ingerült, és felszedett több mint 10kg, a párja meg nagyon vékony, az utóbbi időben sokat fogyott. Ez mind igazolja a paraziták jelenlétét a szervezetükben. 
Mindkettőjüknek szükséges egy parazita ölő kúra. https://webshop.biocomag.ch/index.php?page=product&pid=960
Természetesen nem elég a parazitákat elpusztítani, a szervezetből ki is kell őket minél hamarabb üríteni. Ha csak megöljük a parazitákat, de nem gondoskodunk arról, hogy távozzanak a szervezetből, akkor az elhalt parazita a véráramból szépen lassan lerakódik (leggyakrabban) az ízületekben, gyulladásokat, fájdalmat, duzzanatokat előidézve. Így szükséges még hashajtó https://webshop.biocomag.ch/index.php?page=product&pid=1060
szedése is. 

A lelkem nyugodt, a családom rendbe! A vizsgálat eredménye képen, a következő 1-2 hónapban szedi mindenki amit szednie kell, fél év múlva megyünk kontrollra. ;)

Szabó Anita



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések