"Nekem ne mondja senki, hogy nehéz az élet."

Csupán hozzáállás kérdése!
Ő az Én édesapám. 2011. októberében 62. évesen nagyon súlyos agyi katasztrófát szenvedett. Strok, agyvérzés, agylágyulás, agyelhalás. Novemberben kiadták a kórházból mondván segíteni már nem tudnak rajta, kb. 1 hete van hátra, átteszik az elfekvőbe.
Nem engedtem! Dacoltam az orvosokkal, dacoltam az egész családommal. Ha meg kell halnia, ne a kórházba tegye, hanem itt nálam. 
Haza hoztam, kicsit átalakítva a lakásomat magamhoz vettem. Tudtam, hogy nagyon nehéz és nagyon kemény lesz, de éreztem magamba erőt, energiát és kitartást, hogy azt az utolsó 1 hetét vegigcsináljam. Napi 12-14 órákat dolgozom, a lányaimat születésüktől fogva nagyon sokáig albérletbe egyedül neveltem. Gondoltam ha ez ment, ez is menni fog. 
Nyaktól lefelé teljesen béna volt, össze volt zavarodva, nem tudott nyelni, nem tudott beszélni, nem tudott semmit sem csinálni. Eltelt az első hét, mint egy csecsemőt tanítottam meg újra mindenre. Hetekig nem aludtam, egész éjjel éberen figyeltem. 
18 féle gyógyszert kellett szednie. Hol agresszív volt, hol lehangolt, hol annyira káoszos rázni kellett hogy magához térjen. Meguntam! Alternatív gyógymódot kerestem, időt, pénzt és energiát nem sajnálva gyógytornászt fogadtam, biorezonanciát alkalmaztunk, elkezdtük lecserélni a gyógyszereit természetes alapú készítményekre.

https://webshop.okonet.hu/

https://webshop.biocomag.ch/

Meglett az eredmény! 2015-öt írunk, és amint a képek is igazolják az édesapám él és virul. Az utolsó kép ma készült, utálja ha fényképezem :) Szemmel látható a javulás. 
Az állapotát visszafordítani sajnos nem tudom, soha nem fog már tudni beszélni, és járni, a pelenkára is mindig szükség lesz.  Ettől függetlenül agyilag teljesen tiszta, beszéd nélkül is nagyon jól kommunikál, egyedül öltözik, ül, eszik. Bal oldalát teljesen használja, jobb kezébe és lábába érzés van, de mozgás nincs. Gyógyszereket több mint 3 éve semmit nem szed, a receptünk csupán TÖRŐDÉS és SZERETET! 
Tökéletes vérnyomással, tökéletes pulzussal, tökéletes vérképpel rendelkezik. 
Az orvos 6 havonta meglátogat minket, szerinte ebben a lakásban maga a csoda rejtőzik, legutóbb megkérdezte ha leesik a lábáról Ő nem jöhetne ide? :)
Persze most is napi 12-14 órákat dolgozom, a másik 10-12 órában anya vagyok, törődő gyerek, szerető társ. Főzök, mosok, takarítok, háztartást vezetek. 
Lassan a 4. évet tapossuk, de mindez nem sikerülne, ha az ismerőseim, a barátaim és az én drága kis családom nem segítettek volna és nem segítenének minden egyes nap!
Köszönöm NEKTEK, örökre hálás leszek! ❤️

Szabó Anita
+36309982124

Anitavilága https://www.facebook.com/groups/338815019928000/


Ui: az édesapám azóta már elment. 2017.04.23-án örök vizeken fogja a nagy halakat, mert ez volt az álma! http://anitavilaga.blogspot.com/2018/04/gyasz-2011_26.html



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések