Imádok főzni, de mivel párszor műtve volt a szemem, a hagymavágás maga a halál. Olyan fizikai fájdalmam van, hogy egyszerűen kibírhatatlan. Még egy óra múlva is ömlik a könnyem, tiszta vérbe van a szemem. Én már mindenféle trükköt kipróbáltam, (víz a szájba, vizes hagyma, stb) semmi nem vált be. Ezért igyekszem a feladatot másra testálni. Legfőképpen a nagyobbik lányomra mert neki  kontaklencséje van. / Te tudtad, hogy aki kontaklencsében tisztít illetve vág hagymát, annak nem folyik a könnye??? Nem érdekes? /
Na most ugye Ő már elköltözött marad tehát a feladat nekem. 
Évek óta fűznek vegyem meg a tupperware turbó apritóját 


az pontosan erre való. 5 éve nézegetem, de jó lenne, de olyan drága. (Magamtól mindig sajnálok mindent! :) ) 
Múlthéten megláttam AKCIÓS, mondom a vendégemnek, ZAKARNÉ KATÁNAK hozzon gyorsan egyet. Mondom egye-fene dolgozok Én eleget, csak megérdemlem. 
Teljesen el vagyok tőle ájulva. Nincs könny, nincs szenvedés. 4-5 húzás és gyönyörű egyforma apró kis hagymakockáim lesznek. Úgy élvezem, azóta minden nap olyat főzök, amihez hagyma kell. :)
Ma felhívta Kata a figyelmemet, nem csak erre jó, apríthatok vele gyümölcsöt, zöldséget, diót, mogyorót, készíthetek vele fagylaltot, joghurtot, túrókrémet, szendvicskrémet, tejszinhabot és még sorolhatnám. 
Szóval lényeg a lényeg apró kis csoda, ami meggyorsítja és megkönnyíti egy konyhatündér életét. ;)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések